سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاوربانک بی سیم ضد آب

سونی SRS-XB32 بلافاصله در پشت انتخاب شماره 1 ما قرار دارد و پاوربانک بعدی بلوتوث مورد علاقه ما است. Sony SRS-XB32 در یک بسته جمع و جور صدا با کیفیت بالا را ارائه می دهد و همچنین برخی از ویژگی های فانتزی را ارائه می دهد.

این شارژ JBL 3 را در هر بخش تطبیق می دهد یا ضرب می کند. سونی SRS-XB32 وضوح موسیقی کمی بهتر و خروجی بیس پانچ بیشتر از JBL Charge 3. ارائه می دهد. با این حال ، این برای مزایای عملکرد آن بسیار بالا است و این تنها دلیلی است که ما آن را در شماره 2 داریم. در غیر این صورت ، Sony SRS-XB32 بهترین بلندگو بلوتوث کوچک صداست.

در حالی که مدت زمان باتری ادعا شده 24 ساعت است ، در آزمایشات ما متوجه شدیم که حدود 15 ساعت عمر باتری در حجم متوسط ??دارد که تنها در مقادیر مشابه مشابه ، کمی بهتر از شارژ JBL 3 است.

Sony SRS-XB32 بسیاری از ویژگی های اضافی را بیش از JBL Charge 3. ارائه می دهد. برای مثال ، جفت شدن SRS-XB31 NFC سونی که جفت شدن سریع و بدون دردسر را امکان پذیر می کند. همچنین از زنجیره ای چند XB31s نیز پشتیبانی می کند. Sony SRS-XB32 دارای IP67 است به همین دلیل ضد گرد و غبار است. JBL Charge 3 دارای IPx7 می باشد که باعث می شود ضد آب نباشد اما ضد گرد و غبار نباشد. سونی SRS-XB32 همچنین به لطف خروجی 30 وات در مقابل 20 وات شارژ JBL ، صدای خنده دار بیشتری را ارائه می دهد. چراغ های رنگارنگ چشمگیر سونی SRS-XB31 یکی دیگر از ویژگی های جالب فوق العاده است.

به عنوان یک پاوربانک ، سونی SRS-XB32 دارای باتری 8،800 مگاه است که به شما امکان می دهد یک سامسونگ S8 یا S9 یا تقریباً هر تلفن Android (یا iPhone) را یک بار شارژ کنید و هنوز نیمی از باتری آن را داشته باشید. وزن آن با وزن 1.9 پوند ، کمی بیشتر از شارژ 3 (1.7 پوند) وزن دارد.

آنچه دوست داریم

    کیفیت صدا و خروجی عالی (30 وات) ، بهتر از شارژ JBL 3
    حدود 20 ساعت زمان پخش
    ظرفیت باتری پاوربانک 8،800 mah
    می تواند آیفون 8/7/6 را سه بار شارژ کند.
    می توانید تمام سامسونگ و سایر تلفن های Android و iPhone XR / XS / X را از 20? تا 100? دو بار شارژ کنید.
    ساخت و سازهای ناهموار
    IP67 ضد آب و ضد آب (غوطه وری 1 متر)
    وزن سبک (1.9 پوند)
    4 رنگ و طراحی چشم نواز
    چندین بلندگو را می توان به صورت بی سیم با هم زنجیر کرد
    عملکرد NFC
    باتری 8،800 ماهه برای تهیه پشتیبان بسیار زیاد است
    چراغ های LED چند رنگی با برنامه کنترل شده
    پشتیبانی از کدگذاری LDAC

آنچه دوست نداریم

    اندکی گران قیمت اما هنوز هم بهترین صدای بلندگو بلوتوث با بودجه مناسب.

بهترین ارزش برای پول بلندگو ضد آب بلوتوث Powerbank
Anker SoundCore Sport XL
بلندگو بلوتوث پاوربانک
Soundcore Sport کاملاً ضد آب و ضد آب است و 15 ساعت پخش دارد

Anker SoundCore Sport XL انتخاب ما به عنوان بهترین قیمت پاوربانک بی سیم ضد آب است. Anker SoundCore Sport XL یک پاوربانک اسپیکر ضد گرد و غبار و ضد آب IP67 است که دارای صدای خروجی 16 وات (2 8 8 وات) است.

وزنه برداری Anker SoundCore Sport XL دارای 15 ساعت پخش می باشد و وزن آن 1.3 پوند وزن است و این یکی از سبکترین قدرت بلندگوهای بلوتوث است. با این حال ، قابل شناور نیست و در آب غرق می شود.

میزان صدای صدای Anker SoundCore Sport XL در میان بلندگوهای بلوتوث میان رده که ما آزمایش کرده ایم بسیار متعادل و بهترین است. در صورت لزوم SoundCore Sport XL می تواند به عنوان بلندگو نیز عمل کند.

Anker SoundCore Sport XL باتری 5 هزار و 200 مگابایتی عرضه می شود. این بدان معنی است که شما می توانید یک Samsung S10 ، S9 یا S8 یا هر تلفن Android دیگری و همچنین هر آیفون را حداقل 0 تا 50? شارژ کنید و هنوز 8 ساعت (نیمی از کل زمان پخش) در بلندگو داشته باشید.

قیمت مناسب و ناهمواری فوق العاده و کیفیت بالای صدا نیز آن را به گزینه هدیه ای عالی تبدیل می کند.