سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی بانک قدرت ADATA PT100

بررسی بانک قدرت ADATA PT100

ADATA یک مارک کمتر شناخته شده است اما محصولات خوبی را ارائه می دهد. همچنین دارای پاوربانک باتری با ظرفیت بالا است. پاور بانک ADATA PT100 در بین مصرف کنندگان در هند محبوب است. اگرچه به نظر می رسد بیشتر پاور بانک ها در دسترس نیستند ، اما به راحتی از طریق تمام فروشگاه های آنلاین و آفلاین قابل دسترسی هستند. اگر می خواهید این پاور بانک را بخرید ، باید این بررسی را بخوانید تا در مورد این پاور بانک بیشتر بدانید. پاور بانک ژیپین 20000
پاوربانک ADATA PT100

حذف جعبه:

کتابچه راهنمای کاربر ، پاوربانک و کابل USB کوچک دریافت خواهید کرد.
ظرفیت باتری آن 10000 میلی آمپر ساعت است. این پاور بانک اندازه بزرگ اما چندان سنگین نیست. وزن آن فقط 285 گرم است. اندازه تلفن اندازه 140 63 63 21 21.5 میلی متر است. طولانی است و ساخت آن شبیه به پاوربانک Lenovo PA 13000 است. در دست راحت است و گرفتن خوبی را ارائه می دهد. به راحتی می توانید یک دست را نگه دارید.

دارای 4 چراغ نشانگر LED در قسمت جلو است تا میزان شارژ را نشان دهد. در سمت راست ، دارای یک پورت و دکمه power microUSB است. در قسمت بالا ، دو درگاه USB دارد. بنابراین ، می توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید.

همچنین در قسمت عقب دارای چراغ فلاش است. بنابراین ، می توانید از آن به عنوان مشعل نیز استفاده کنید.
این پاوربانک برای تجربه بهتر و کارآیی با دوام محافظت های مختلفی را ارائه می دهد.

    حفاظت بیش از حد
    حفاظت از اتصال کوتاه
    محافظت در مقابل ولتاژ بیش از حد مجاز
    حفاظت بیش از حد تخلیه
    حفاظت بیش از حد فعلی

حدود شارژ کامل در حدود 6 ساعت طول می کشد. این بسته به ظرفیت باتری می تواند تا 5 برابر گوشی هوشمند شما را شارژ کند. این بار Moto G را تا 4 برابر شارژ کرد و هنوز هم تعداد کمی از اتهامات باقی مانده است. حدود 2 ساعت 10 دقیقه طول کشید. در شارژ Moto G از 2? تا 100?. عملکرد این پاوربانک سازگار است و می توانید از شاخص های LED برای بررسی میزان شارژ در پاور بانک استفاده کنید.
نور فلاش:

برای استفاده از چراغ برق فلش پاوربانک ، باید حدود 2 ثانیه پاوربانک را فشار دهید. همین روند برای خاموش کردن چراغ فلاش.

حکم ما

اگرچه از اندازه فله ای برخوردار است اما چندان سنگین نیست. به غیر از پاوربانک ، شما همچنین در حال گرفتن یک چراغ قوه هستید که می تواند در کشورهایی مانند هند که در آن شاهد قطع برق معمولی هستیم ، مفید باشد.

این بررسی ADATA PT100 پاوربانک بود. اگر می خواهید از هر چیزی سؤال کنید ، می توانید در زیر نظر دهید.