سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین پاوربانک

ZEROLEMON 26800mAh در یک نگاه
مشخصات کلیدی
ظرفیت

26800 میلی آمپر ساعت

97.28 Wh
ابعاد (LxWxH)

6.93 x 3.26 x 1.30 در

17.60 x 8.28 x 3.30 cm
وزن

19 اونس / 538 گرم
فناوری شارژ

زمان شارژ: 10 ساعت

شارژ پاساژ

شارژ سریع

شارژ خورشیدی
معیارهای PBE
توان مالی

297.81 mAh / $
قابلیت حمل

49.81 mAh / g

1410.53 میلی آمپر ساعت
بنادر
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

5V / 1.5A
USD نوع A

اندازه USB نوع A: x 1

شارژ سریع 3.0
USB Type C

اندازه USB نوع C: x 1

5V / 2.8A ، 5V / 2.4A
وضعیت پرواز
خریدن پاوربانک ای دیتا adata
زیر 100 Wh
وضعیت: ایمن است

سوار شدن به پاوربانک امن است. این زیر حد مجاز TSA از 100 Wh است. اطلاعات بیشتری در مورد گرفتن بانکهای برق در هواپیماها بخوانید.
ویژگی های دیگر

شاخص توان

ضمانت 3 ساله

حفاظت از اتصال کوتاه

چراغ قوه

ضد آب

مقاوم در برابر شوک

مقاوم در برابر خاک

قیمت را در آمازون بررسی کنید
کالک ایمیج
ماشین حساب ظرفیت شارژ

از نوار جستجوی زیر استفاده کنید و دقیقاً بدانید چند بار ZeroLemon SolarJuice می تواند باتری گوشی هوشمند شما را شارژ کند
جستجو کردن
بررسی ZeroLemon SolarJuice 26800mAh

SolarJuice ZeroLemon"s ، پاوربانک 26800 میلی آمپر ساعتی ، یک شارژر قابل حمل قدرتمند است و با مجموعه ای از ویژگی های مفید همراه است. با داشتن قابلیت شارژ در برابر باران ، مقاوم در برابر ضربه و خورشیدی ، تهیه این بسته باتری در سفرهای کمپینگ بسیار آسان است. این پاوربانک جمع و جور ، بادوام است و حتی اگر کمی سنگین باشد ، اما توانایی تأمین برق تقریباً برای هر دستگاهی را دارد. اگر می خواهید همزمان دو دستگاه خود را شارژ کنید ، این باتری بسیار مفید خواهد بود.
فناوری شارژ

با ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعت ، SolarJuice ZeroLemon"s یک باتری با دوام و قوی است که می توانید از طریق انرژی خورشیدی یا از طریق یک پریز برق دیواری را شارژ کنید. در حالی که در حال حرکت هستید ، می توانید از آن برای تأمین برق حداکثر تا دو دستگاه به طور همزمان استفاده کنید ، حتی زمانی که پاور بانک در حال شارژ است. با بسیاری از دستگاه های 5V مانند تبلت ، تلفن های هوشمند و حتی سوئیچ Nintendo بسیار سازگار است. همچنین از Quick Charge 3.0 نیز بهره می برد ، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که دستگاه های شما خیلی سریع نیرو شوند. با این حال ، فقط 14 تا 16 ساعت طول می کشد تا باتری را با استفاده از پریز برق ، باتری را تازه کنید.

SolarJuice دارای یک پنل خورشیدی است که به دستگاه اجازه می دهد تا در زیر نور مستقیم خورشید شارژ شود (200 میلی آمپر در هر ساعت شارژ) و تقریباً 7 تا 8 روز طول می کشد تا به قدرت کامل برسد. نشانگر خورشیدی به رنگ سبز درخشان است تا نشانگر طراوت هنگام تابش نور خورشید در صفحه خورشیدی باشد. طراحی شده است تا در مواقع اضطراری و شارژ بیکار استفاده شود و نباید به عنوان منبع اصلی انرژی مورد استفاده قرار گیرد.

این باتری منبع تغذیه ای مناسب برای انواع دستگاه ها است. خریدن پاوربانک ژیپین با دو پورت آن ، Dual-USB و Type-C بسیار سازگار است. هر پورت به ترتیب حداکثر 1.5A و 2.4A دارد. پورت دو USB از Quick Charge 3.0 3.0 پشتیبانی می کند. با این حال ، برای اینکه شارژ مجدد باتری دستگاههای شما باشد ، باید روشن شود. برای روشن یا خاموش کردن آن فقط کافی است دکمه روشن / خاموش را فشار دهید. درگاه Type-C می تواند دستگاههای متصل شده (ورودی حداکثر 2.8A) را به طور خودکار تشخیص دهد. پاوربانک می تواند تا 10-12 بار آیفون 6 را شارژ کند.

SolarJuice می تواند دستگاه های زیر را شارژ کند:

    تلفن های هوشمند: iPhone 6 / XS Max / XS / XR / X ، Samsung Galaxy Note 10/10 + / 9 / S10 / S10، Plus / S9 / S9 Plus ، One plus 3 / 3T / 5، Google Pixel
    تبلت ها: iPad Pro ، Samsung Tab
    Macbooks: MacBook 2017/2018
    دستگاه های دیگر: Nintendo Switch

در SolarJuice 26800mAh یک نشانگر قدرت نیز وجود دارد ، بنابراین می توانید به راحتی بررسی کنید که باتری شما چگونه کار می کند. میزان مصرف باتری به راحتی با چهار نشانگر LED اندازه گیری می شود (0-25? - 50? -75? - 100?). برای دیدن سطح آب می توانید فقط بر روی دکمه پاور کلیک کنید.
قابلیت حمل

SolarJuice یک باتری بسیار بزرگ است که اندازه آن در طول 6.9 اینچ ، 3.2 اینچ عرض و ضخامت 1.3 اینچ است ، اما هنوز هم به اندازه کافی کوچک است که در یک دست قابل استفاده است. وزن آن بسیار سنگین است و دارای وزن 19 اونس / 563 گرم است که انتظار می رود چنین وسیله ای قدرتمند باشد. با این وجود ، می توانید به راحتی آن را درون یک کوله پشتی یا حتی در یک جیب بزرگتر جا دهید.

این پاوربانک به گونه ای طراحی شده است که می تواند در سفرهای طولانی ، مانند یک سفر کمپینگ یا مسیرهای پیاده روی که در آنجا هیچ جبهه دیوار در این نزدیکی وجود ندارد ، طی کنید. در واقع بسیار ایمن است که SolarJuice 26800mAh را از یک پرواز بدست آورید ، زیرا دارای 97.28Wh است ، و در حد محدودیت 100Wh تعیین شده توسط TSA است.

SolarJuice از بیشتر باتری هایی که ظرفیت کمتری دارند سنگین تر است. با توجه به قدرت عظیمی که می تواند داشته باشد ، به همراه صفحه خورشیدی موجود در دستگاه ، انتظار می رود.


شارژرهای قابل حمل PocketJuice