سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خریداری پاوربانک روموس

از پاسخ شما بسیار سپاسگذارم. بسیار مفید و قطعاً آن چیزی است که باید بدانم.

        فقط یک سؤال سریع ، من صحیح هستم که بگویم برای اینکه شارژ پاوربانک را انجام دهم ، من نیاز به خرید یک شارژر PD هم دارم؟ آیا من با استفاده از کابل USB-C به USB-A قادر به شارژ پاوربانک نیستم؟

        من مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستم و از شما برای کمک شما از قبل تشکر می کنم.
خریداری پاوربانک هویت
        اندرو
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            11 ژوئن 2019 در 9:46 بعد از ظهر

            سلام آندرو ، شما می توانید PowerCore 10000 PD را با یک شارژر معمولی غیر PD و همچنین با استفاده از کابل USB-A تا USB-C شارژ کنید. با این حال ، سرعت شارژ با یک شارژر غیر PD در مقایسه با یک شارژر PD به طور قابل توجهی پایین تر است (9 ساعت در مقابل 3.5 ساعت). شارژر اپل حدود 16 ساعت طول می کشد تا PowerCore 10000 PD شارژ شود.
            با تشکر!
            پاسخ

پاتریشیا ریچ
4 ژوئن 2019 در 3:42 بعد از ظهر

سلام در آنجا ، ممنون می شوم اگر می توانید راهنمایی هایی در مورد بهترین بانک مرکزی برای من بخواهید که پسرم دانشجویی را بخرم تا تابستان امسال با او سفر کند و به جشنواره ها برسد. او دارای آیفون 7 است و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ارتقا به مدل جدیدتری ندارد. او می خواهد قبل از شارژ مجدد پاوربانک ، چندین بار تلفن خود را شارژ کند ، در صورتی که چند روز از برق نباشد. فکر کردم Redux 15000 مناسب به نظر برسد ، به خصوص که کمی ناهموار به نظر می رسد (تلفن های وی چندین بار قطع و خراب شده اند یا غرق شده اند!). من همچنین به گزینه های دیگری که انتخاب درگاه های ورودی و خروجی را در برد دارد ، پرداخته ام ، اما نمی دانم که این موارد برای او مفید یا غیر ضروری باشد (من کاربر اندرویدی هستم)
اگر من یک مدل Anker را خریداری کنم ، آیا کابل PowerLine II 3 در 1 می تواند یک مزیت مفید باشد یا اینکه بدون آن خوب است؟
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    5 ژوئن 2019 در 5:16 بعد از ظهر

    سلام پاتریشیا ، با توجه به شرایط شارژ خاص شما ، PowerCore 15000 Redux یک انتخاب مناسب و محکم است و آیفون 7 را 5 بار (شش برابر 20? تا 100?) با سریعترین سرعت ممکن شارژ می کند.

    کابل USB به لایتنینگ 1 و یا کمتر ایده آل ، از نظر ایده آل (مانند PowerLine II یا PowerLine II 3-in-1) ایده آل خوبی برای شارژ آیفون 7. PowerCore 15000 Redux خواهد بود. کابل II می تواند در برابر استفاده خشن مقاومت کند و باعث می شود شارژ تلفن بدون دردسر تعویض کابل از شارژر آیفون امکان پذیر باشد. یکی دیگر از مواردی که قطعاً توصیه خواهیم کرد یک شارژر دو آمپری 2.4 آمپلی مانند شارژر دوگانه Anker Powerport Elite است. این شارژر با کیفیت پایین و ارزان قیمت می تواند هر دو آیفون 7 و PowerCore 15000 Redux را همزمان با حداکثر سرعت شارژ 2.4 آمپر خود شارژ کند ، که بیش از دو برابر سریعتر از شارژر یک آمپر اپل آیفون 7 است.
خریداری پاوربانک روموس مدل horus
    با تشکر!
    پاسخ
        پاتریشیا ریچ
        5 ژوئن 2019 در 8:26 بعد از ظهر

        سلام ، ممنون از پاسخ جامع شما Glad the 15000 Redux انتخاب خوبی است.
        من یک نگاه کردم و نتوانستم شارژر دوگانه Powerport Elite را پیدا کنم. فکر می کنم دلیلش این است که من در انگلستان هستم و از amazon.co.uk استفاده می کنم. با این وجود آنها شارژر USB Plug Port 4 پورت PowerPort Lite را با قیمت 10.99 پوند (یا سرعت USB C PowerPort + با 23.99 پوند) در اختیار شما قرار می دهند ، آیا این می تواند به طور همزمان شارژ پاوربانک و تلفن را نیز انجام دهد؟

        دوباره متشکرم
        پاسخ
            کارشناسان قدرت قابل حمل
            6 ژوئن 2019 در 3:32 بعد از ظهر

            سلام پاتریشیا ، در انگلیس ، Anker Powerport Elite در نسخه UK-plug به عنوان Anker USB شارژر 4.8A / 24W 2-Port USB شارژر USB موجود است.
            با تشکر!
            پاسخ
                پاتریشیا ریچ
                7 ژوئن 2019 ساعت 10:42 صبح

                با تشکر از آن اطلاعات من قبل از اینکه جواب شما را بگیرم ، مجبور شدم آنچه را که لازم داشتم سفارش دهم ، زیرا تا ابتدای هفته آینده به آنها احتیاج دارم ، بنابراین یکی را که ذکر کردم خریداری کردم.
                . -3)
                امیدوارم کار کند به نظر می رسد که پسرم هفته آینده در سرزمین اصلی اروپا به تعطیلات می رود ، بنابراین یک شارژر با دوشاخه 2 پین که برای آن طراحی شده ایده خوبی است. اگر اینگونه نباشد ، من فقط باید یکی را که بعداً ذکر کردید دریافت کنم!
                ممنون
خریداری پاوربانک روموس
آنگلا روژاس
28 مه 2019 در 9:44 بعد از ظهر

من قصد خرید یک باتری قابل حمل را دارم ، من جزء سه باتری هستم ، کدام یک را به من توصیه می کنید؟ من یک آیفون XS ، آیپد هوای 2019 و هوای مک بوک دارم. استفاده از آن با این دستگاه ها انجام می شود.

PowerCore 10000 باریک
PowerCore 10000 PD
PowerCore 20100
پاسخ

    کارشناسان قدرت قابل حمل
    28 مه 2019 ساعت 10:11 بعد از ظهر

    سلام آنجلا ،
    ما توصیه می کنیم شماره 2 Anker PowerCore 10000 PD را انتخاب کنید زیرا این تنها دستگاهی است که به شما امکان می دهد سریع آیفون XS خود را شارژ کنید (صفر تا 50? در 30 دقیقه) و iPad Air 2019. شما یک X شارژ کامل برای XS دریافت خواهید کرد. + هزینه نصف برای هوای iPad با آن. وزن آن فقط 7oz است و با شارژر مک بوک ایر خود نیز در 3.5 ساعت سریع شارژ می شوید. همه