سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاوربانک ای دیتا

حداکثر ظرفیت مجاز: 100 Wh (یا حداکثر 160 Wh با مجوزهای ویژه)

FAA جزئیات دقیق در مورد استفاده از پاوربانک ها در هواپیماها را بررسی می کند: هر باتری ای که سوار هواپیما می شوید نباید از 100 وات باشد. شارژرهای خارجی یا پاور بانک ها نیز به عنوان باتری در نظر گرفته می شوند و نباید از ظرفیت 27000 میلی آمپر ساعت یا به عبارت دیگر 100 وات فراتر رود. آنها همچنین بیان می کنند که باتریهای بین 101 و 160 وات نیاز به تأیید هواپیمایی دارند ، و هر چیزی بالاتر از 160 هر چه در هواپیما ممنوع است.
چگونه می توان رتبه وات (Wh) ساعت باتری را تعیین کرد؟

برای اینکه ببینید باتری شما Wh چه مقدار دارد ، باید ولتاژ ها (V) را با ساعت آمپر (آه) ضرب کنید. خرید پاوربانک ای دیتا اگر از mAh استفاده می کنید ، فقط نتیجه را با 1000 تقسیم کنید (برای رسیدن به آه). همچنین می توانید از ماشین حساب mAh بسیار دلخواه خود در حسابگر Wh استفاده کنید:
mAh به ماشین حساب تبدیل Wh
نتیجه انرژی در Wh

* لطفا توجه داشته باشید که ولتاژ متوسط ??پاوربانک 3.7 ولت است. می توانید از این مقدار به عنوان پایه ای برای محاسبه Wh دستگاه خود استفاده کنید. اما در صورت امکان مشخصات باتری های خود را بررسی کرده و ولتاژ دقیق را برای محصول خود وارد کنید. اطلاعات بیشتر در مورد ماشین حساب mAh به Wh.

جنبه مهم دیگری که باید در نظر بگیریم این است که به هر شخص اجازه داده می شود بیش از دو باتری از 100 وات تا 160 وایت نداشته باشد. علاوه بر این ، باتری ها باید برای استفاده شخصی حمل شوند.

همچنین بسته بندی مناسب باتری های قابل حمل به شکلی که از اتصال کوتاه بالقوه در آنها محافظت شود نیز ضروری است. یک روش کارآمد برای بسته بندی پاور بانک استفاده از بسته خرده فروشی است. اگر بسته از بین رفت ، ترمینال ها باید با نوار پوشانده شوند ، و در این صورت می توان باتری را در حالت کیسه ، کیسه پلاستیکی یا کیسه محافظ قرار داد. ضروری است که اطمینان حاصل کنیم که آنها نمی توانند به طور تصادفی فعال شوند.
آیین نامه های هواپیمایی غیر آمریکایی و مقررات فرودگاه های بین المللی

اگر در اروپا یا آسیا پرواز می کنید ، قوانین ممکن است با قوانینی در ایالات متحده آمریکا متفاوت باشد. بنابراین باید قبل از پرواز یا حتی رزرو بلیط ، قوانین شرکت هواپیمایی و فرودگاههای مسافرتی خود را بررسی کنید. به عنوان مثال ، در حالی که معمولاً داشتن پاوربانک تا ظرفیت 160 وات با شما مجاز است ، برخی از شرکتهای هواپیمایی ممکن است حداکثر سطح 100 وات را محدود کنند.

در حالی که FAA یکی از نهادهای حاکم بر هواپیمایی کشورها در ایالات متحده است ، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (IATA) یک انجمن تجاری خطوط هوایی جهان است که به تدوین سیاست ها و استانداردهای صنعت کمک می کند.

طبق سند "مسافرهایی که با باتری های لیتیم سفر می کنند" ، صادر شده در فوریه 2019 ، پاوربانک ها باتری های یدکی در نظر گرفته شده اند که باید جدا از اتصال کوتاه محافظت شوند و صرف نظر از ظرفیت ، فقط در چمدان های حمل شده حمل شوند. همچنین بیان شده است که هر مسافر حداکثر 20 باتری یدکی از هر نوع بدون تأیید محدود است ، مادامی که ظرفیت آنها زیر 100 و یا برابر باشد. اپراتور ممکن است حمل بیش از 20 باتری را تأیید کند.

با این حال ، حداکثر از 2 پاوربانک بین 100 تا 160 وات در چمدانهای حمل بار مجاز است حداکثر 2 مسافر داشته باشند ، و کسانی که دارای پاور بانک ها و باتری هایی با ظرفیت بیش از 160 هستند ، باید مطابق با نسخه 60 ش ، آنها را برای حمل بار در محموله آماده کنند. مقررات مقررات خطرناک IATA (DGR).

جدول زیر خلاصه ای از چنین معیارهایی را نشان می دهد: