سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی هدفون های بی سیم سامسونگ Galaxy Galaxy Buds

بررسی هدفون های بی سیم سامسونگ Galaxy Galaxy Buds


گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا
خرید کابل شارژر
جوانه های گلکسی سامسونگ از هدفون های کاملاً مناسب و بی سیم استفاده می کنند. آنها راحت و ساخته شده اند ، و صدای آنها مناسب برای انواع مختلف ژانرهای موسیقی مناسب و مناسب است. آنها به لطف طراحی کوچک ، قابل حمل و تنفس بسیار عالی برای ورزش نیز هستند. آنها مقادیر مناسبی از سر و صدای محیط را جدا کرده و به سختی نشت می کنند ، و آنها را برای مطب و مسافرت مناسب می کنند. با این حال ، تأخیر آنها بسیار زیاد است و مانند Samsung Gear IconX حافظه داخلی ندارند. ما همچنین برخی از قطع های صوتی و مشکلات ثبات اتصال را تجربه کردیم ، که ممکن است برای برخی از معامله گران باشد. در روند صعودی ، شما هم اکنون می توانید این پرونده را به صورت بی سیم شارژ کنید ، که علاوه بر این خوب است.
حکم ما
7.4 استفاده مخلوط

تمایل برای استفاده مختلط. گلکسی جوانه ها برای انواع مختلف موسیقی از مشخصات صدای متنوع و متنوعی برخوردار هستند و طراحی آنها مقدار مناسبی از سر و صدای محیط را منزوی می کند ، که برای رفت و آمد و استفاده در مطب مناسب است. جوانه ها در گوش کوچک و پایدار هستند و گزینه خوبی برای ورزش هستند. با این حال ، تأخیر بسیار زیاد آنها باعث می شود که گزینه مناسبی برای تماشای تلویزیون یا بازی نباشند.
قیمت را ببینید
Amazon.com

    7.4 استفاده مخلوط
    7.3 صدا خنثی
    7.8 رفت و آمد / مسافرت
    8.3 ورزش / تناسب اندام
    7.1 دفتر
    5.8 بازی بی سیم
    5.6 بازی سیم کشی
    6.7 تماس تلفنی

+ خود را بسازید
طرفداران

    تولید مثل صوتی شایسته.
    طراحی راحت و بادوام.
    عمر باتری منفرد طولانی برای هدفون های بی سیم واقعی.

منفی

    تأخیر بسیار زیاد
    مسائل مربوط به ثبات اتصال.
    تناسب گوش ممکن است برای همه راحت نباشد.

نیمکت تست 1.3.1

    بروزرسانی 11/21/2019: تبدیل به Test Bench 1.3.1.
    بروزرسانی 11/6/2019: تبدیل به Test Bench 1.3.
    بروزرسانی 4/26/2019: ما نمره کنترل را به روز کردیم تا آخرین بروزرسانی را منعکس کنیم.

بررسی قیمت
سیاه
قیمت را ببینید
Amazon.com
سفید
قیمت را ببینید
Amazon.com
رنگ زرد
قیمت را ببینید
Amazon.com
فیلم
نتایج آزمون
تصویر تست ادراکی
مرتب سازی
دسته بندی
طرح
سبک
طراحی واقعا بی سیم سامسونگ گلکسی جوانه تصویر 2

جوانه های کهکشان بسیار کوچک هستند و زیاد از گوش شما بیرون نمی آیند. طراحی جوانه براق است و دارای سطح بالایی است و قسمت پشتی هدفون براق است و به عنوان یک طرح کنترل لمسی عمل می کند. آنها در 3 طرح تک رنگ: مشکی ، سفید و زرد آمده اند.
7.5 راحتی
عکس گلکسی سامسونگ واقعاً بی سیم عکس راحت
وزن 0.02 پوند
نیروی بستن
0.0 0
خرید هندزفری
جوانه های گلکسی در گوش بسیار راحت هستند. آنها خیلی وارد کانال گوش شما نمی شوند و به گوش داخلی شما فشار نمی آورند. آنها بسیار سبک هستند و شما به سختی آنها را احساس می کنید. آستین های پایداری به زیبایی هر چه بهتر کمک می کنند ، اما همه افراد به راحتی گوش را پیدا نمی کنند و برخی ممکن است بعد از مدتی دچار درد و رنج شوند. در صعود ، آنها دارای 3 گزینه برای هر دو نکته و آستین های باله هستند تا به شما در یافتن بهترین تناسب ممکن کمک کنند.
درباره آرامش بیاموزید
5.6 کنترل
عکس کنترل کاملاً بی سیم سامسونگ گلکسی جوانه
سازگاری سیستم عامل
N / A
سهولت استفاده Decent
بازخورد خوب است
تماس با ما / کنترل موسیقی بله
شماره کنترل حجم
شماره کنترل میکروفون
میکس کانال
N / A
N / A کنترل لغو سر و صدا
صحبت از طریق
آره
دکمه های اضافی کنترل های صوتی را فعال کنید

بروزرسانی: 2014/04/26: یک بروزرسانی جدید سیستم عامل برای گلکسی جوانه اکنون به شما امکان می دهد حالت مطبوعات را با فشار طولانی تغییر دهید. همچنین استفاده از شیرهای دوتایی و سه گانه را آسان تر می کند و اکنون برای دستورات دارای صدای صوتی Bixby پیاده سازی شده است.

این گوشواره ها از سطح لمسی در پشت لاله گوش استفاده می کنند. شما به ویژگی های متداول مانند مدیریت تماس و موسیقی دسترسی پیدا می کنید و ردگیری را دنبال می کنید. همچنین می توانید مطبوعات را نگه دارید و دستور را در داخل برنامه موبایل نگه دارید که در iOS موجود نیست. می توانید بین کنترل صدا ، کنترل های صوتی یا حالت نویز محیط انتخاب کنید. با این حال ، نقشه برداری از کنترل های صدا به طور خودکار گوش گوش راست را به سمت بالا و سمت چپ آن را به سمت پایین تنظیم می کند. در حالت صعودی ، اگر ترجیح می دهید میزان صدای گوش دادن خود را بر روی دستگاه خود تغییر دهید ، می توانید کنترل های دارای صدای فعال و حالت نویز محیط را روی جوانه های جداگانه تنظیم کنید. اما ، بدون برنامه ، تنظیم پیش فرض دستیار صوتی دستگاه است.
در مورد کنترل یاد بگیرید
9.2 تنفس خرید پاوربانک
قابلیت تنفس بی سیم سامسونگ گلکسی سامسونگ بعد از تصویر
Avg.Temp.Difference 0.8 C

مانند اکثر گوش های داخلی ، جوانه های گلکسی بسیار کوچک هستند و گرمای زیادی را درون گوش ها نمی گیرند ، که باعث می شود آنها گزینه خوبی برای ورزش باشند زیرا در هنگام پوشیدن آنها نباید بیشتر از حد معمول عرق کنید. اختلاف دما ناچیز است ، و بیشتر آنها متوجه آن نمی شوند.