سفارش تبلیغ
صبا ویژن

Anker PowerPort Atom III - شارژر سریع 60W

Anker PowerPort Atom III - شارژر سریع 60W


در بازار رقابتی فن آوری شارژ ، آنکر از رقابت فاصله می گیرد زیرا گزینه های بسیاری را ارائه می دهد که قدرت ، سرعت و قابلیت اطمینان را در هم می آمیزند. شارژر USB Anker PowerPort Atom III Dual USB جدیدترین افزودنی در فروشگاه در حال رشد است. این یک شارژر دیواری برش است که با هر دستگاه موجود در بازار سازگار است. اگر به دنبال شارژر مادربرد با پورت های USB مختلف و متفاوت و قابلیت شارژ سریع هستید ، حتماً باید Anker PowerPort Atom III را بررسی کنید.
فناوری شارژ

Anker PowerPort Atom III دارای توان خروجی 60 وات و فناوری درجه یک برای تضمین سریعترین شارژ ممکن ، حتی بیشتر از شارژرهای اصلی محصولات از مارک های مشهور مانند اپل و سامسونگ است. این شارژر مجهز به دو درگاه USB (یک درگاه USB-C و یک درگاه USB-A) است که شارژ همزمان را برای لپ تاپ و سایر دستگاه های قابل حمل (تلفن های هوشمند ، تبلت ، هدفون) ارائه می دهد.

درگاه USB-C از فناوری PowerIQ 3.0 Power Delivery (PD) بهره می برد که با سرعت 5/2 4 2.4A / 9V ? 3A / 15V ? 3A / 20V ? 2.25A عمل می کند. با در نظر گرفتن کل بازده 45W ، درگاه USB-C برای شارژ لپ تاپ ها مناسب است.

پورت USB-A مجهز به PowerIQ 2.0 و 5V ? 2.4A / 9V ? 1.66A / 12V ? 1.25A است. به این معنا ، می توان انتظار خروجی 15W را داشت. این پورت عمدتاً برای تلفن های هوشمند شارژ سریع طراحی شده است.

Anker PowerPort Atom III کاملاً با:

    لپ تاپ ها: Apple MacBook Pro، HP Spectre، Dell XPS، Lenovo Yoga، Huawei Matebook
    قرص: iPad Pro
    تلفن های هوشمند: iPhone ، Samsung Galaxy، Google Pixel، LG، Huawei

لطفاً توجه داشته باشید که برای اینکه شارژ سریع کار کند ، دستگاهی که می خواهید شارژ شود نیاز به سازگاری دارد. بعنوان مثال برخی از دستگاه ها در مقدار مشخصی از قدرت در نقاشی قرار دارند. بنابراین اگر دستگاه شما از 15W محصور شده باشد ، اگر آن را به پورت 45W Anker PowerPort Atom III وصل کنید ، سریعتر شارژ نمی شود.
نگاه کنید و احساس کنید خرید پاوربانک

در کل ، Anker PowerPort Atom III از طرحی مینیمالیستی بهره می برد که به رنگ سیاه یا سفید است. این مدل یک شارژر پلاستیکی مربعی معمولی است که دارای گوشه های گرد ، سطح براق و یک پلاستیک قابل تاشو است که می توانید هنگام اتمام شارژ به سادگی به جای خود برگردید.

Anker PowerPort Atom III از طرحی مینیمالیستی با چند جزئیات کلی برخوردار است. در یکی از طرفین ، آرم Anker به وضوح با رنگ خاکستری روشن نشان داده شده است ، در حالی که قسمت پایین شامل مشخصات فنی است. قسمت جلوی آن برخلاف بقیه واحد ، از سطح مات ساخته شده است که در مدل سفید کمی خاکستری به نظر می رسد و از دو درگاه خروجی و همچنین چراغ LED بهره می برد. تمام جزئیات این طرف شارژر در رنگ آبی امضاء Anker است ، از جمله برچسب مربوط به فناوری شارژ ضریب هوشی مربوطه در هر پورت و چراغ LED که هنگام وصل شدن شارژر روشن می شود.

در سمت نزولی ، کابل های USB یا USB-C گنجانده نشده است ، نه یک کیسه محافظ یا لوازم جانبی دیگر. آنچه در جعبه دریافت می کنید راهنمای استقبال و کارت گارانتی است.
دوام و ساخت و ساز

اگر یک منطقه وجود دارد که Anker از آن در کیفیت عالی استفاده خرید هدفون می کند ، در کیفیت محصولات است ، بنابراین شارژر USB Anker PowerPort Atom III Dual USB هیچ تفاوتی ندارد. مدار داخلی با استفاده از اجزای ممتاز ، عمدتاً GaN نوآورانه (گالیم نیتریت) ساخته شده است که بر خلاف یک نیمه هادی سیلیکون ، امکان کاهش اندازه را فراهم می کند.

علاوه بر این ، این کیس با پلاستیک پریمیوم ساخته شده است و به اندازه کافی محکم است تا در برابر افت و خیزهای جزئی مقاومت کند. در حالی که پورت های USB برای جلوگیری از از بین رفتن آکورد محکم هستند ، ممکن است پین های تاشو از پریز برق خارج شوند.

در کل ، به دلیل قیمت آن ، می توانید یک آداپتور با کیفیت بالا داشته باشید که مطابق با استانداردهای ادعا شده توسط Anker باشد ، و به لطف داشتن گواهینامه TUV از محافظت کامل در برابر دستگاه های شما برخوردار است. در صورت بروز هرگونه نقص ، نگران نباشید زیرا با ضمانت 18 ماهه و خدمات دوستانه مشتری پشتیبانی می شوید.