سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 بهترین هدست بازی - زمستان 2019

10 بهترین هدست بازی - زمستان 2019
بررسی ها
بهترین هدست های بازی
416 هدفون تست شده است

    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه خرید هندزفری
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما در مورد بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

موسیقی و جلوه های صوتی برای تجربه عالی بازی مهم هستند. هدست های بازی کمی تخصصی تر از هدفون های معمولی هستند و داشتن جفت مناسب هدفون های بازی می تواند به بهبود زمان کلی شما در بازی کمک کند. بهترین هدفون های بازی راحت ، صدا مناسب و میکروفون مناسبی هستند. آنها همچنین معمولاً از پشتیبانی نرم افزاری اختصاصی ، بسیاری از ویژگی های فعال و گزینه های سفارشی سازی برخوردار هستند. با این حال ، هدست های مخصوص بازی می توانند کاملاً حجیم باشند و مدلهای بی سیم غالباً محدوده فرستنده آنها محدود هستند. اگر به صورت انحصاری بازی های یک نفره را انجام می دهید و به میکروفون احتیاج ندارید ، بیشتر هدفون های گوش شنوایی با سیم بحرانی گزینه خوبی نیز خواهند بود.

تاکنون بیش از 400 هدفون را مورد بررسی قرار داده ایم و در زیر توصیه های ما برای خرید بهترین هدست های بازی ارائه شده است. همچنین توصیه های ما را برای بهترین هدست های PS4 ، بهترین هدست های Xbox One و بهترین هدست های بازی  خرید هدفون بی سیم مشاهده کنید.

    بهترین هدست بازی: SteelSeries Arctis Pro Wireless
    طراحی بی سیم SteelSeries Arctis Pro
    SteelSeries Arctis Pro Wireless
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
    8.1
    بازی بی سیم
    گوش بیش از حد را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا

    بهترین هدست بازی برای PC و PS4 که تاکنون آزمایش کرده ایم ، SteelSeries Arctis Pro Wireless است. این هدفون مخصوص بازی بی سیم از طراحی فوق العاده و راحت برخوردار است که به نظر نمی رسد به مانند برخی دیگر از هدست های بازی چشمک زن باشد. آنها از طریق دانگل USB به PS4 یا رایانه شخصی شما متصل می شوند اما از قابلیت بلوتوث نیز برخوردار هستند تا به شما امکان اتصال به دستگاه تلفن همراه خود را بدهد و آنها را بسیار متنوع جلوه دهد. شما حتی می توانید با صدای بلوتوث خود مخلوط کنید تا موسیقی خود را به جلسات بازی خود اضافه کنید. تولید صدا آنها بسیار خوب است و گیرنده آنها می توانند به اکثر تلویزیون ها وصل شوند و آنها را به بهترین هدفون برای تماشای تلویزیون تبدیل می کنند. گیرنده همچنین به عنوان یک ایستگاه شارژ باتری کار می کند و به شما امکان می دهد یکی از دو باتری موجود در آن را تعویض کنید و برای جلسات بازی ماراتن عالی است.

    مشخصات صدای آنها از طریق نرم افزار SteelSeries Engine قابل تنظیم است ، اما متأسفانه این تعداد از باندهای EQ یا همان سطح کنترل میکروفون را با SteelSeries Arctis Pro GameDAC ارائه نمی دهد. آنها همچنین بسیار گران هستند ، بنابراین اگر قیمت هندزفری می خواهید چیزی با طراحی و عملکرد مشابه داشته باشید اما به بلوتوث یا فرستنده پایه نیازی ندارید ، SteelSeries Arctis 7 2019 Edition Wireless را در نظر بگیرید.

    بررسی ما را ببینید
    جایگزین قابل تنظیم تر: هدست بازی بی سیم Logitech G933
    طراحی هدست بازی بی سیم Logitech G933
    هدست بازی بی سیم Logitech G933
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    گوش بیش از حد را تایپ کنید
    محوطه بسته شده
    بی سیم بله
    خاموش شدن صدا
    بله
    مبدل پویا

    اگر دوست دارید نمایه هدفون خود را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید ، Logitech G933 را دریافت کنید. آنها به اندازه SteelSeries Arctis Pro Wireless دوام نمی یابند و میکروفون آن چندان مناسب نیست ، اما آنها سفارشی سازی بیشتری را از طریق برنامه Logitech G Hub ارائه می دهند. این برنامه یکی از جامع ترین مواردی است که ما تا به امروز دیده ایم ، تنظیم کننده اکولایزر پارامتری عالی ، تنظیمات صدای میکروفون و محیط اطراف و همچنین قیمت هدفون پروفایل های صوتی مختلف. هدست جدید بازی Logitech G935 Wireless Gaming خارج از جعبه به نظر می رسد ، اما اگر می خواهید از هدفون با تلفن هوشمند خود استفاده کنید ، کابل صوتی ارائه شده آنها از راه دور درون خطی نیست.

    اگر ترجیح می دهید یک طراحی ممتاز و پرمصرف از ویژگی های برجسته تر ، SteelSeries را دریافت کنید ، اما اگر شخصی سازی مهمترین چیز برای شما مهم است ، پس می خواهید به Logitech بروید.