سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جایگزین ارزان تر: Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم

جایگزین ارزان تر: Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
طراحی واقعا بی سیم Anker SoundCore Liberty Air
Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

اگر می خواهید چیزی ارزان تر باشد ، Anker SoundCore Liberty Air را دریافت کنید. آنها قابل تنظیم از Jaybird Tarah Pro نیستند ، اما مشخصات صوتی خوبی دارند که باید برای اکثر ژانرهای موسیقی از EDM گرفته تا راک به اندازه کافی همه کاره باشد. آنها یک کار چشمگیر را با جداسازی منفعلانه پچ پچ انجام می دهند ، و این امر باعث می شود آنها برای استفاده از مشاغل انتخابی مناسب برای جلوگیری از همکاران پر سر و صدا باشند. به طور کلی ، آنها یک جفت مناسب از هدفون های بی سیم هستند که بسیار بهتر از قیمت پیشنهادی خود هستند.

اگر توانایی تهیه آن را دارید ، Jaybird یک جفت گوش بهتر هستند ، اما برای چیزی که با بودجه محکم متناسب باشد ، به Anker SoundCore Liberty Air بروید.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون بی سیم زیر 100 دلار: Mixcder E9 Wireless
طراحی بی سیم Mixcder E9
Mixcder E9 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.0
طریقه استفاده مخلوط
7.5
صدا خنثی
7.5
رفت و آمد / مسافرت
7.1
ورزش / تناسب اندام
7.1
دفتر
5.5
بازی بی سیم
5.4
بازی سیم کشی
6.5
تماس تلفنی
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین هدفون های بی سیم زیر 100 دلار که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Mixcder E9 Wireless است. آنها کیفیت ساخت مناسبی را برای قیمت ارائه می دهند و بسیار راحت هستند. آنها خیلی سنگین نیستند و برای بیشتر شکل ها و اندازه های گوش باید لیوان ها به اندازه کافی بزرگ باشند. آنها دارای یک برنامه کنترل آسان برای استفاده هستند که به شما امکان می دهد بازی / مکث ، جست و خیز آهنگ ، و تنظیم میزان صدا ، همه در خود هدفون داشته باشید.

کیفیت صدای آنها به طور کلی بسیار خوب است ، در حالی که هنوز هم با تولید دقیق آوازها و سازهای سرب در میان رده ، صدای باس بسیار خوبی را برای موسیقی باس سنگین فراهم می کند. سه گانه آنها فاقد جزئیات و روشنایی کمی است ، بنابراین ، اگرچه آنها به طرز متنوعی از ژانرها مناسب هستند ، آنها با ژانرهای محبوب تر موسیقی مانند پاپ یا هیپ هاپ بهتر از کلاسیک یا جاز عمل می کنند. آنها صدا و همچنین Mpow H10 Wireless با قیمتی مشابه را لغو نمی کنند ، اما احساس می کنند ساخت آنها بسیار بهتری ساخته شده و حتی صدای کمتری نیز به بیرون درز می کنند ، بنابراین می توانید حجم آن را افزایش دهید تا بدون ایجاد مزاحمت اطرافیان ، صدای پس زمینه بیشتری را بپوشانید.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون بی سیم برای بودجه: Mpow H5 Wireless
طراحی بی سیم Mpow H5
Mpow H5 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
6.8
طریقه استفاده مخلوط
7.3
صدا خنثی
7.0
رفت و آمد / مسافرت
7.1
ورزش / تناسب اندام
6.8
دفتر
5.3
بازی بی سیم
6.9
بازی سیم کشی
6.2
تماس تلفنی
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

Mpow H5 Wireless بهترین هدفون بی سیم بودجه ای است که تاکنون آزمایش کرده ایم. آنها هدفون های بسیار زیاد گوش هستند که به دلیل وزن کم و فنجان های گوش مناسب از آن بسیار دلپذیر هستند. وزن را می توان به ساخت پلاستیک نسبتاً محکم نسبت داد؛ با این حال ، آنها کمی ارزان به نظر می رسند و خراش ها را جمع می کنند. خوشبختانه ، Mpow شامل یک وسیله حمل سخت برای حمل و نقل بود. پیشانی سر ممکن است کمی از جعبه خارج باشد اما باید به مرور زمان شل شود.

با کمال تعجب ، این هدفون دارای جفت شدن چند دستگاه است که یک ویژگی نادر برای یافتن در هدفون های بودجه ای است. این امر به شما امکان می دهد تا دو دستگاه به طور همزمان زوج شوید تا بتوانید به راحتی بین آنها جابجا شوید. نکته منفی در عملکرد بلوتوث آنها ، عدم وجود کدگذاری های با تأخیر کم است و همین امر باعث می شود تماشای فیلم ها و بازی ها ایده آل کمتری شوند. یکی دیگر از ویژگی هایی که انتظار ما در این قیمت را ندارد ، لغو فعال صدا است. اگرچه عملکرد تا حدی متوسط ??است ، اما آنها هنوز هم قادر به جلوگیری از سر و صدای زیاد ، به ویژه در محدوده سه برابر هستند. با استفاده از ANC ، هدفون می تواند تا 12 ساعت پخش مداوم داشته باشد و برای شارژ کامل حدود 2.3 ساعت طول بکشد.

ممکن است فکر کنید که Mpow کیفیت صدا را فدا کرد تا هزینه کم شود ، اما اینگونه نیست. باس کمی رونق دارد و میان رده می تواند صدای گل آلودی ایجاد کند ، اما مشخصات کلی صدا هنوز هم مناسب است ، برای موسیقی های باس سنگین مناسب تر است و برای ژانرهای آواز محور نیز کمتر است. اگر هزینه ای نگران کننده باشد ، مطمئناً Mpow H5 Wireless برای جلب توجه خود به شما فشار می آورد.